مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 15:452023-02-02اقتصادي

اختصاص 1400 میلیارد تومان تسهیلات تبصره 16 در استان زنجان 


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان از اختصاص 1400 میلیارد تومان تسهیلات  کم بهره در قالب تبصره 16 خبر داد و گفت: بخش خدمات سهم قابل توجهی از این تسهیلات دارد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین محمدی ظهر پنجشنبه در آیین افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی الماس غرب، اظهار کرد: در حوزه اقتصادی تلاش بر این است که اشتغال مولد ایجاد شود و فعالیت ها منجر به ایجاد ارزش افزوده شود و استان زنجان در حوزه گردشگری ظرفیت های زیادی برای تحقق این امر دارد.

وی با اشاره به اینکه سیاست اقتصادی دولت در کشور و به تبع آن در استان بر محور تولید است، ابراز کرد: تولید صرفاً تولید کالا نیست بلکه در بخش خدمات هم برنامه ریزی برای افزایش تولید را شاهد هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با اشاره به اینکه زنجان یکی از قطب های صنعتی محسوب می شود و بخش عمده فعالیت ها در بخش صنعت است بیان کرد: با این حال بخش خدمات نیز حوزه درآمدزا و اشتغال آفرین محسوب می شود که برنامه های ویژه ای را در سیاست های اقتصادی استان داریم.

وی سهم اشتغال استان در بخش خدمات را 39 درصد عنوان کرد و گفت: بخش قابل توجهی از این اشتغال آفرینی در تاسیسات گردشگری محقق شده است و مجمتع الماس غرب یکی از اقدامات بسیار مثبت و موثر در توسعه خدمات در استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 1400 میلیارد تومان تسهیلات تبصره 16 در استان زنجان 

اختصاص 1400 میلیارد تومان تسهیلات تبصره 16 در استان زنجان